Časté dotazy

Máte další otázky? Neváhejte mi napsat a rád Vám zodpovím všechny Vaše dotazy.

Kategorie dotazů

Nákup na Delfik.cz

Ne, nemusíte. Nákup lze provést i bez registrace.
Pokud byste však chtěli využít našich některých slev, zaregistrujte se do Delfíkova klubu.

Vaše údaje jsou u nás v bezpečí a nebudou poskytnuty třetí straně. Údaje jsou zpracovávány pouze k doručení objednávky nebo k vedení uživatelského účtu.

Jsme plně vybaveni a stabilně máme více než 4.000 produktů denně skladem. Nemusíte se tedy bát, že byste na nějaký produkt čekali. Delfík je pravidelně zásobován a neustále rozšiřuje nabídku.

Ano, Delfík má svůj vlastní klub – DELFÍKŮV KLUB, do kterého se může registrovat opravdu každý. Čeká tam na každého člena spoustu slev, akcí a různé bonusy.

Delfíkův klub

Delfíkův klub se snaží pomoci samoživitelům, rodičům a dětem bez domova, v těžkých situacích a zasažených covidem.

Ano, klub je určený pro každého. Stačí se jen zaregistrovat.

Mezi hlavní výhody klubu patří zpětné sbírání bodíků, které můžete uplatnit při objednávce jako slevu. Více informací se dozvíte na Delfíkově klubu.

Registrace i vstup do Delfíkova klubu je naprosto zdarma a bez závazků. Je potřebné brát v potaz, že ne všechny slevy jsou určeny pro každého, a proto nemusíte na všechny dosáhnout. Standartní výhody jsou ale pro každého.

Reklamace

Při poškozené zásilce si ji okamžitě vyfoťte, zdokumentujte obal i obsah tak aby bylo jasné, že zásilka byla již doručena poškozena a vyplňte reklamační formulář, který naleznete ZDE

Reklamace na Delfik.cz je hračka! Stačí vyplnit formulář, který najdete ZDE