Vše o nákupu

DOPRAVA

Jak rychle balíček doručíme?

Pokud máme zboží skladem, balíky odesíláme ihned po uhrazení objednávky. Náš tým pracuje jak nejlépe dokáže, aby jste svůj nákup měli doma co možná nejdříve.
V případě, že něco není skladem, dostanete informaci o jejím aktuálním stavu. Informace o dostupnosti je uvedená u každého výrobku.


S kým přepravujeme?
Se spolehlivými přepravci PPL, GLS (doprava jen za 69 Kč) a ČESKÁ POŠTA (doprava 89 Kč). 


Co když se balík poškodí?

Pokud obdržíte balík poškozený - máte možnost ho nepřijmout nebo případně vyplnit formulář o poškození a věc následně řešit.


ZPŮSOBY PLATBY


bankovním převodem

Za zboží je nutné zaplatit ještě před jeho odesláním převodem peněz. Kompletní údaje k převodu obdržíte po potvrzení objednávky.


dobírkou

Za zboží zaplatíte až při jeho převzetí od dopravce ČESKÁ POŠTA, PPL nebo také GLS. Za tento způsob platby je účtován poplatek: ČP 37 Kč, PPL 15 Kč, GLS 25 Kč.


REKLAMACE

 

ČASTO KLADENÉ DOTAZY


Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, osobní odběr přímo u nás ve skladu možný není, nicméně tento druh nákupu připravujeme.


Jak postupovat v případě, že mi zásilka dorazí poškozená?
Přebíráte-li však poškozenou zásilku od GLS, za její poškození neručíme. Při evidentním poškození zásilky dodání rozporujte, případně na místě s dopravcem vyplňte formulář o poškození.

 

Musím se při nákupu registrovat?
Nemusíte, na e-shopu Delfík.cz můžete nakupovat i bez registrace.


Jakým způsobem využíváte osobní údaje, které zadám při nákupu?
Osobní údaje jsou zpracovávány pouze pro potřebu internetového obchodu Delfík.cz dle platných předpisů ČR a nebudou poskytnuty třetí straně.

 

banner1